A közösségi média algoritmusai folyamatosan változnak, ezért a sikeres márkák nemcsak minőségi tartalmakat készítenek, hanem tudatosan időzítik is a posztjaikat. Egy étterem, borászat vagy kávézó esetében különösen fontos, hogy a bejegyzések a megfelelő időben jelenjenek meg, hiszen a célközönség aktivitása napszakonként és hétköznaponként is eltérhet.
Heti 3-5 poszt ajánlott, de a folyamatos jelenlét érdekében napi story-k is szükségesek.
A platform dinamikája miatt a napi 1-2 videó segíthet a gyors növekedésben.
(pl. borászatok, fine dining éttermek esetén): Heti 1-2 releváns, szakmai tartalom elegendő.
Ebédidő (11:00–13:00) és esti órák (18:00–21:00) a legaktívabb időszakok.
Éttermek és vendéglátóhelyek esetében a délutáni és esti órák (16:00–20:00) kiemelten fontosak.
A siker nemcsak a tartalmon, hanem az időzítésen is múlik! Ha szeretnéd, hogy a közösségi média valóban eredményeket hozzon, tervezd meg előre a posztjaidat, és figyeld az analitikát, hogy megtaláld a számodra legjobban működő időpontokat. 🚀
Kérdésed van? Segítünk a stratégia kialakításában!